Musik-My Chemical Romance.

 


Kan man ens börja förklara kärleken till det här bandet?
Det går knappt med ord att beskriva det! Älskar deras musik, deras videor och allt de gör! Av alla band som jag gillat har de hängt med längst.
 Deras musik har alltid satt sig i hjärtat och de kommer alltid finnas kvar där. Har du aldrig lyssnat till My Chemical Romance så SKA du göra det.
Min dröm är att se dem live. Det skulle vara underbart och jag skulle gråta floder av lycka. Nästa gång de kommer till Sverige, då ska jag vara där.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om du säger att dom där är snyggare än 1D så vet jag inte vad jag gör........

Svar: men emelie jag säger inte att dom är SNYGGARE jag säger att dom är VACKRARE för att dom är dom och gerard kommer nog alltid vara min dröm <3 men jag älskar one direction också!!!
Frida

2012-09-05 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0