Here we are and we won't stop breathing,Yell it out 'til your heart stops beating.

Hej på er! Har gått min andra vecka på gymnasiet nu. Har minst sagt varit utmattad den här helgen. Allt är nytt och man blir helt slut i både huvudet och kroppen, sov middag i två timmar i lördags haha. Dessutom har det varit en hel del fotboll också.
Men här kommer lite bilder från dessa veckor.
 

Har hunnit med att teckna lite, blir dock aldrig bra med likheter, placeringar osv. Men inser att det kanske aldrig kommer bli det och att jag kanske ska köra mitt eget race istället. Kanske hittar man en egen slags stil? Inte vet jag.

Tja säger pappa åt mig att diska så får han väl skylla sig själv!

Blev klar med min mask som nu ligger i bokhyllan och är lite tjusig.

Ja, att laga mat är inte alltid lätt... hade som tur var bleknat när jag tog bilden, och det gick bort ganska snabbt, men det sved som tusan haha!


Har skrattat ganska mycket i skolan och är glad att jag börar känna alla lite bättre nu och det verkar som om klassen är en samling härliga människor.
 
I helgen så har jag övningskört för första gången. Pappa sa åt mig att ta av mig tjocktröjan innan vi började och efteråt frågade han om jag ville ta på mig den igen, svaret blev NEJ! Haha! Ganska så nervös var man, men kom iväg på andra försöket så jag är ganska stolt haha! Bror min tog ju körkort i fredags så då tänkte jag att nu var det väl min tur att börja köra.
 Hade inventering på lördagskvällen, kul...
Har också räknat en del matte (förvånadsvärt roligt) och spelat match.
Ska försöka göra några tidsinställda inlägg i veckan så att det inte blir helt tomt om jag skulle ha fullt upp. För det lär jag ha.
Puss&Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0