En vecka med hjärnskakning.

Hej alla snälla människor!
Anledningen till att jag inte har bloggat på länge är för att jag lyckades få hjärnskakning förra söndagen när jag spelade match. Skulle nicka en boll som kom mitt på huvudet och så fick det bli en vecka hemma i soffan. Utan tv, utan dator, utan bok, utan mobil. Så Sjukt tråkigt med andra ord!
Gick till skolan på onsdagen men det blev inte så bra då jag fick ont i huvudet och allt bara blev värre. Hoppas på att jag i framtiden slipper fler hjärnskakningar eftersom jag även fick en för två sedan.
Men nu mår jag så gott som bra och hoppas att jag ska kunna börja träna igen. Men först ska man klara av skolan.
Just nu sitter jag och pluggar fysik och matte, senare ska jag nog kolla på lite film och bara ta det lugnt!
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0