10 sanningar.

Har so just nu och vi kollar på skräckfilm så jag kör tio sanningar efter som att jag inte gillar skräckfilmer överhuvudtaget.

1. Som sagt, jag HATAR skräckfilmer, har aldrig förstått grejen med att bli rädd.
2. Jag har klaustrofobi.
3. Jag rätar alltid till mattor.
4. När jag koncentrerar mig biter jag mig i läppen.
5. Jag har prestationsångest.
6. Jag älskar kostymfilmer/böcker (har nog läst alla Jane Austen)
7. Jag har gått på gitarr i 6år men kan fortfarande inte spela inför publik utan att bli så nervös att jag skakar.
8. Jag gråter väldigt lätt, men oftast när ingen ser.
9. När jag gick i 5an/6an var jag typ emo/hårdrockare.
10. Jag har alltid velat sjunga, men aldrig vågat försöka på riktigt.
That's me!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0