We both matter don't we?


(ÅÅh va dåligt jag är på att ta nya roliga bilder, antingen är det webcamen eller mobilen, men så blir det när man inte har en bra kamera som alla andra! aja, ska försöka spara ihop lite pengar och kanske göra ett köp!)

Det här har nog varit den längsta dagen på väldigt länge. Har bara kollat på film och letat musik och inspiration på alla möjliga sorters ställen! Har haft ganska tråkigt med andra ord. 
Jag tror kanske att jag ska försöka mig på att måla av någon. Alltså en kändis eller liknande. Jag är inte så duktig på att teckna, men om jag försöker riktigt mycket kanske det går tillslut! Har bara ganska dåligt tålamod.
Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: 30 seconds to mars är jättebra, såg dom live i somras på p&l :) men jag måste erkänna att jag faktiskt är lite mer fan av jared leto som skådis, han var grym i requiem for a dream. hehe :) kram på dig!

2012-01-02 @ 20:53:41
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0