Ny design.

Nu har jag fixat till en ny design på bloggen. Är lite mer nöjd med den här eftersom profilen inte sitter längst ner på sidan. Haha! Det störde mig väääääldigt mycket.

Men vad tycker ni om den här designen? (skulle vilja ha profilbilden större, men vet inte riktigt hur man ska göra det) 

Har precis näääästan skickat iväg min gymnasieansökan och har inte riktigt bestämt mig för andra valet än. Man vet ju aldrig, det skulle ju kunna bli så att man får sitt andrahandsval och då vill jag ju att det är något bra. Men vi får se, vi får se...
 Imorgon ska hela skolan till conventum på toleransdagen eller vad det nu var. Vi ska se på film eller något som vi sen ska diskutera i skolan.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0