Torsdagsshopping.






(snabbt tagna bilder med mobilen, väääääldigt bra kvalité)

tshirt-vero moda
tshirt-vero moda
tunika/stor tshirt-cubus
skärp-H&M
väska-accent

Idag hade vi PLEM i skolan, så vi hade bara tre lektioner. Jag och Eve cyklade till Marieberg och fikade och pratade om Allt och shoppade lite! Eller, ja, jag hittade visst lite mer än jag räknat med. Vad hände med ''jag ska spara''? Men jag behövde faktiskt en väska (ursäkter räknas alltid).
Efter att jag kommit hem duschade jag och åt middag. Efter det har jag bara suttit och pluggat So och Franska hela kvällen.
Inte likt mej haha! Brukar vara, jag gör det sen, jag gör det imorgon och sen dagen innan sitter man där till två på natten och tänker ''varför gjorde jag det inte tidigare?!''
Funderar på att gå och lägga mig tidigt och läsa vidare på min bok. Den har blivit ensam såhär när skolan börjat.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0