Lukten av curry.


(Stället jag saknar så att jag snart går av på mitten!)

Idag har varit en ganska speciell dag. Blev knäppt och förvirrat ett tag i skolan, men det blev bra tillslut.
Jag och några kompisar åkte upp på stan och åt lunch på la baugette. Gott som vanligt, men efter ett par liter tvål och en lång varm dusch, luktar jag fortfarande curry. Hm... pisamt...
Aja, efter lunchen gick vi till gymnasiemässan som ägde rum på conventum. Blev dock inge klokare på det...
Fick ännu mer att tänka på, så efter en förvirrad dag, gymnasiefunderande och soplugg är min hjärna ganska slut. Nu ska jag ägna mig åt IQ-grejer som att stirra på dataskärmen och laga gulaschsoppa.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0