Helgen.









Dålig uppdatering i helgen. Har haft mycket roligt för mig.
Har hunnit med detta:
Morgon promenad med pappa och hunden, läsa ut en bok, fika hos farfar och biobesök med kajsa. Såg Jag saknar dej, har nog aldrig gråtit så mycket till en film i hela mitt liv. Guuuuuuuud va bra den va! Sjukt fin film!
På söndagen blev det match mot Kif som vi tyvär förlorade mot, fick med dej ett par blåmärken. Efter matchen åkte jag och pappa och tittade på ÖSK. Dom förlorade också... Haha! Bilden på mig och pappa var egentligen meningen för endast mamma. Meeen, tyckte ändå att den var värd att läggas upp.
Sista bilden togs på idrotten, jag och emelie hade lite kul med ett hårband. Hehe, lättroade!

Kvällen har tillbringats med läxor och mer läxor, gjorde klart svenskan och jobbade so. Nu förtjänar jag en spännande bok och lite sömn.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0