Dags för uppdatering.



Kände att det kanske var dags att skriva lite igen. Har varit mycket i helgen, så jag har helt enkelt inte hunnit med!
I lördags hade vi sista seriematchen mot Leah och den vann vi med 5-2. Härlig avslutning på serien!
Efter matchen åkte vi och handlade mat och bakingredienser. Jag bakade till min bror som skulle bjuda in några kompisar, vem är världens bästa syster säger jag bara?
Bakade vitkladdkaka med crêmefrecheglasyr och granatäpple. Den är supergod och jag lyckades ganska bra faktiskt. Smakade lite av det som blev över dagen efter hehe.
På söndagen tog jag lång sovmorgon och resten av dagen blev det läsning, långpromenad, inhandling av fina grejor (kommer kanske bild när grejorna är färdiga) gymnasiesnack med mamma och pappa och tillslut lite So-plugg.
Imorgon är det gymnasiemässa på conventum så nu ska jag kolla igenom programväljaren en sista gång. 
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0