Here we go again.


(Min söta vovve)

Hejsanhejsan!
Nu ska jag verkligen försöka att blogga lite mer, men kanske inte riktigt än. Har uschans så mycket att göra i skolan. Men jag ska göra ett tappert försök iallafall.
I helgen har jag varit på fest, shoppat lite, städat och andra grejor.
Inget speciellt har hänt idag. Förutom att jag tappade min ostmacka uppochner så att den blev smutsig och jag var tvungen att göra en ny...
Har befriats från en religion också. Gjorde klar Hinduismen så nu har jag bara en kvar + sammanfattning. 
Har lite sådär smått panik för praon också. Nån som vet ett bra sätt att ta kontakt med stället man är intresserad av?
Puss&Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0