Ensam i ett naket rum, utan dörr och utan fönster.


(Jag och eve!)

Hade matteprov idag på morgonen, så då var resten av dagen förstörd...
Nedå! Men jag fick några hjärnsläpp.
Drog till stan efter skolan med Johanna och handlade lite grejor. Efter stan gjorde jag klart engelskan och fixade in lite låter eftersom jag skaffat spotify premium.
Det är guld värt!
Sen gjorde lagade jag mat till familjen eftersom brodern är sjuk och pappa hämtade mamma på tågstationen.
Nu har jag precis bankat in lite franskaglosor i huvudet.
Och imorgon är det sista dagen i skolan innan höstlovet! Gråter av lycka! Och höstlovet inleds med två fester på fredag&lördag och sen träning på söndag! Niceigt!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0