You can't allways be perfect.



Känner mig lite butter just nu. Är inne i en period där inget fungerar bra och jag varken kan göra det ena eller det andra som jag vill göra det. Det blir heller inte bättre av att jag har haft svårt att sova i flera dagar.
Men vad ska man göra och man har ju såna underbara föräldrar som kommer hem med världens mysigaste teddypläd med förklaringen:
-Du ville ju ha en mysig filt, och vi tyckte att den passade dig bra. Den hade ju rätt färg också så vi var nog tvungna!
Tack mamma och pappa för att ni kan göra dagarna bättre. 
Sen ska jag på träning, trots att jag inte är taggad och bara vill krypa ner i sängen klockan 20 och somna och sedan sova hela veckan ut.
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0