When you lose something you can´t replace, lights will guide you home.



Haha så här ser man ut på praon! det är min ''praooutfit'' hehe... Okej, nu står jag ju som en el muppo och mina ben ser ut som dom är ca en millimeter långa sådär.

Idag har jag gjort i ordning massor av julmat och julbak inför julmarknaden i helgen. Det har varit ganska kul att fixa och komma in i julstämningen, men jag är sååå trött i rygg och fötter. Särskilt i ryggen! Men nu är det bara snö som fattas sen är julen här snart!
Jag har typ fått jul på hjärnan, i förrgår låg jag och tänkte så mycket på vad jag skulle baka att jag inte kunde sova, och nu har jag planerat hela helgen som julbaknings/julpyntnings helg!
Mys!
Imorgon är det ju fredag och jag ska ha extra lång träning med gitarren och sen blir det hem och titta på VampireDairies! 
Detta kommer att blir bra, det är bara så.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0