When I go there, I'll go there with you.





Så här kul har jag just nu. Alltid fun med webcamera asså.

Idag har jag bara jobbat halvdag. Fick hjälpa till med lite inspiration till en lekplats, killen som jag jobbade med ville ha en tjejs åsikt också. Sen har jag ritat lite i Sketchup, roligt!
Efter lunch åkte jag ner till kulturskolan där vi begav oss ut på världsturné!
Världen=ett äldreboende
Det va kul, vi spelade i ungefär en halvtimme och sen fick vi fika lite. Det är väl kanske inte jättekul att spela för gamlingar, men de tycker verkligen om musik, så det är ju en god gärning om inte annat. Så vi spelade lite ''tjohejlåtar'' som dom troligtvis tycker är bättre än modernmusik.
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0