Pappadagen.






Tillägnar en del av detta inlägg till pappsen och talar från hjärtat och säger att jag älskar dig.

Är sjukt taggad på Jul. Har planerat julbak, julklappar och massa annat. Nu är det jullov och snö som fattas, sen är vi ju snart där!
Blev svinsur igår när jag insåg att det bara hade gått en vecka sedan höstlovet, blev ännu svinsurigare när bror min frågade om det var min vecka.
Fick ett infall sådär åtta på kvällen och ställde mig och bakade kakor också.
Nu sitter jag och försöker få tiden att gå, vill ha Jul! 
Idag fikade vi lite och firade alla pappor i släkten. Mm, så har jag tittat på twilight också, taggar till Breaking Dawn! 
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0