Humor.


(weheartit)

Asså när jag såg den här bilden, så rätt...

Idag har jag mest suttit och gjort ett register över en trafikstudie på praon. Har också ritat lite i Sketchup som är ett program från Google där man lätt kan rita i 3D. Det används jättemycket på min praoplats eftersom de jobbar med akitektur osv. De ''riktiga'' arkitekterna ritar förstås med mer avancerade grejor.
Det har varit en ganska lång dag och det känns skönt att komma hem, duscha, äta lite och sen sa jag gå och lägga mig tidigt och läsa tror jag.
Imorgon går jag bara halvdag för då ska jag, Kajsa och Linn ut på turné med endast gitarrerna på ryggen! Haha! Nejdå, vi ska ut och spela på ett ställe, man får ibland ''uppdrag'' av kulturskolan som man ska åka ut på. Kul!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0