Skrik tills du inte kan skrika längre


(Asså det blev lite konstigt format...men det får ni ta!)

Hallojsan!
Dagen började med en tidig morgon (för att vara jag asså) och skolan var ganska bra. Gick bra på typ alla lektioner. Hemkunskapen var iof pest och pina som vanligt, menmen. Jag gillar faktiskt att laga mat och baka i vanliga fall, men hemkunskapen suger! Aja, alla lärare kan ju inte gilla mig antar jag.
På idrotten hade vi freesbe (stavning?) och jag dödade inte någon med mina ''otroliga'' kast!
Ikväll ska jag spela gitarr med gruppen eftersom det var inställt imorgon. Det passar bra eftersom jag ska klippa mig då! ^o^ Jag ska nog bara toppa eftersom jag ska spara till lååååånga lockar. 
Puss&KramSötnosar! 

Kommentarer
Postat av: evelinaaaaa

http://evelinupuss.blogg.se/2010/september/vi-var-inte-menade-att-slass-vi-var-menade-at.html#comment



är det hon på fjärde bilden som du menade som jag var lik?:D isåfall blir jag såååå glad:D:D

2011-05-13 @ 23:04:01
URL: http://evelinupuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0