Random.




Dessa fina saker fick jag i födelsedagspresent + lite annat också. Sen fick jag också pengar till en ny mobil.




Saker jag inte skulle kunna leva utan. Mina solglasögon och min parfym. Det kallas Kärlek...



En annan sak jag aldrig skulle kunna leva utan. Bästaste bandet i hela vida världen (och universum). Min största inspirationskälla är deras musik. Jag kan bara sitta och lyssna till alla grymma låtar. Inte göra något annat, bara lyssna!
30stm, det är kärlek det också.   

Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: evelinaaaaa

du är baby;)))) och åååååh, jag vill ha den parfymen</3 jag varnar dig för att ha med den när jag är i närheten, den kan "försvinna spårlöst" då;)

2011-05-24 @ 20:01:28
URL: http://evelinupuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0