Pingstcupen&liteannat.



Idag har jag cyklat hemfjärden runt med resten av skolans 8or. Snygga var vi i våra vackra hjälmar. Det var asjobbigt och rekomenderas ej. Har ont i rumpan nu och det blir troligen inte bättre imorgon. Och då ska vi spela fyra matcher + slutspel på söndag. Jomen, det kommer att gå fint! Känner att mina knän inte är som dom ska, så jag får se hur det går.
Har iaf packat klart och funderar på att plocka undan lite skit på mitt rum. Men jag orkar inte.
Igår köpte jag en Iphone4! :D I'm happy!
Men jag får inte använda den på hela helgen för jag vill inte att den dyr&ny ska bli stulen. Känner på mig att jag kommer sitta med näsan i telefonen på söndag, så jag överlever nog ändå. 
Nu tänker jag göra mig iordning för snart ska jag åka! 
Nu kör vi tjejor!
Puss&Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0