Liten och trött.


(Nån bild från weheartit)

Dagen har varit lång kan man säga. Jag somnade halv tio igår och vaknade vid sju, ändå håller jag på att somna...hm...
I skolan så tittade vi typ bara på film och hade något som heter återvinningskampen. Man ska skapa något av sopor. Det kanske är bra för miljön men det är minsann inte kul på nått sätt!
Efter skolan åkte jag hem och har typ bara suttit framför datan och teven.
Och min Iphone funkar inte! Det står att jag inte har nån service! På instruktionen stod det att det kunde ta några timmar för simkortet att börja fungera, men det har gått mer än några timmar nu! Nån som vet vad felet kan vara??
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0