Förklaring följer...


(Jag och Emelie)

Hejsan igen! Förlåt för dålig uppdatering. Men det är sååå mycket som behöver göras just nu. Slutspurten i skolan, inte kul!
Har massor av grejor jag måste göra, är lite stressad men kände mig tvungen att göra ett litet inlägg innan jag fortsätter med pluggandet.
Imorgon har vi matteprov och på fredag har jag franska. Plus match, plus bakning till försäljning, plus match och gitarr, träningar... Aa som ni förstår så kanske det inte kommer så många inlägg på ett tag framåt. Ska försöka hinna med, men det är så mycket. När allt har lugnat ner sig tänker jag börja blogga på riktigt igen. Jag känner att sommarlovet inte kommer tillräckligt fort.
Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: emelie

åh vad jag älskar dig min lilla fridis <3 <3 :D

2011-05-18 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0