Du är bäst nu, men du var bättre förr


(Påminnelse om att sommaren snart är här)

Hallojsan!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik på högsta volym. Är bara fett glad! ^^
Jag önskar att solen kunde skina och att det inte blåste så förbannat mycket. Men allt kan man ju inte få. Skolan idag har varit ganska bra, hade inte fotboll så jag åkte hem och åt och lite så. Senare blir det träning och jag hoppas att det kommer att gå bra. Ska verkligen försöka göra mitt bästa! Taggad! Hihi!
Asså jag blir så glad av att lyssna på Lilla Lady! Sitter och storvrålar, Ursäkta min franska!!! och tänker att det ska jag skrika min franska lärare i ansiktet på betygssnacket.
Nu ska jag bara ta det lungt och fortsätta att sjunga med min vackra stämma (host host). Ha det glatt!
Puss&Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0