Lördag


(Grattis till Emma som fyllde igår! Älskar dej!)


(Och sen ännu ett grattis till sötnosen Evelina! Som fyllde år för några dagar sen ^^ love you!, BTW hon sjunger på bilden haha)

Idag är det äntligen lördag. Som man har längtat. Asså, jag räknar en vecka som måndag till lördag.
Aja, igår var det skola och lite sånt, efter skolan tog jag bussen till stan för att träffa Kajsa. Det var astrångt, men jag stod inklämd mellan två aaaaassnygga killar så jag var ändå ganska nöjd ;) haha!
Sen gick jag och Kajsa och tittade lite tills det var dags för gitarren. Det gick ganska bra ^^
Efter gitarren åkte jag hem igen och åt och tittade sen på Vampire Dairies. 

Idag så har jag varit ute till Marieberg en sväng. Sen så har jag bara tagit det lungt hemma. Som vanligt då haha!

Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0