Kände det som om jag kunde le, sen gick solen i moln



Idag var det skol-DM, det gick ju ganska bra ändå. Kom till semifinalen.
Efter så fick jag skjuts hem och då åt jag och duschade och blablabla... Ni vet allt det där andra.
Städade faktiskt mitt rum, eller ja, plockade upp det mesta iaf.
Sen tittade jag lite på tv och lyssnade på musik.
Har precis gjort lite matte och pluggat till So-provet som ska göras.
Imorgon måste jag nog åka upp och presentera mig på min praoplats. Usch... så himla nervös!
Gud vad jag hatar det här! Kanske kan lura med mig någon kompis som står en bit bort som stöd.
Har spanat in två par solglasögon från Lindex och H&M. Tror starkt på dom! Kanske går in och köper dom någon solig dag.
Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0