Jag blir ju så ledsen...


(Mysig bild från We♥it)

Jag funderade allvarligt på att ta självmord imorse. Det första man ser är en fucking snöstorm utanför fönstret.
Så man får ta på sig vinterjacka, vinterskor och schal när man går till skolan. Mitt humör gick från Happy till självmordsbenägen.
Yeeeey!
Dagen fortsatte med matteprov, franska förhör och noprov. Wiiie! Sen efter skolan åkte jag upp till gitarren för att öva till konserten. Det lät skit. Typ ingen kunde hålla takten. Visst, de flesta var nybörjare och hade bara spelat jättekort, och det var faktiskt inte alla som var ur takt, men ändå. Fler än hälften spelade i sin egen lilla värld. 
Aja, åkte hem och åt, nu ska jag snart titta på Vampire Diaries! Det förgyller min vecka till 1000!
Imorgon blir det Norge i en vecka. Och sen prao i två veckor. Niiiice.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0