Ibland tittar solen fram


(GAAAAAHHH!!!! SOOOMMMMMAAAAARRRRR!!!!)

Idag har jag känt mig lättad hela dagen. Jag har liksom en liten mysig Jagärklarmedallt känsla. Även om jag har två prov kvar, hihi.
Imorgon är sista skoldagen på tre veckor! Sen är det Norge en vecka och prao vecka 13-14. Jag presenterade mig igår på min praoplats. Det verkade som ett fint ställe och hon som stod i kassan var trevlig, jag hoppas på det bästa.
Imorgon är det repetition med gitarren, vi har konsert på konsterthuset 1 april, där jag och gruppen ska spela. Innan gitarren tror jag att jag ska köpa 2par solglasögon som jag har tittat på. ^^ snygga som bara den!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: evelinaaaaa

taaaaack fridaaa:D men kolla på dina ögon då, din header i mitt hjärtaaaaaa<3

2011-03-17 @ 22:04:43
URL: http://evelinupuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0