I will follow you into the dark



Haha, gullig bild på mig! Gud vad äcklig jag ser ut.
Aja, sitter här och försöker pressa ner en tallrik mackaroner och korv. Inte gott när man inte är hungrig. Men jag måste äta eftersom det är träning senare idag. Jag tänker fanimej träna fast jag är förkyld.  
Imorgon ska jag och eve på marieberg. Det blir kul, men jag måste spara lite på pengarna känner jag. Har köpt ganska mycket på senaste tiden. Fast iof så är jag inne på några grejor som jag vill köpa. Bikini, solglasögon och en skinnjacka. Älskar skinnjackor, men mamsen säger alltid: Amen, om det är kallt ute så blir det för kallt, och om det är varmt så blir det för varmt. Blabla... ska man vara fin så får man lyda pin. 
Puss/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0