Det här slår nog rekord iallafall


(Titta vad min kära mor trollade fram! Har velat ha sånna länge och när jag nämner
det för henne visar det sig att hon har haft dom i pysselskåpet hela tiden!)

Hela den här veckan har verkligen har verkligen sugit, från måndag till idag, alltså torsdag. Allt har gått fel, jag har varit helt utsliten och på toppen av moset så har jag nu dragit på mig ännu en förkylning.
Saken med mig är att om jag blir förkyld en gång, så går det sällan över helt fören efter flera veckor.
När jag kom hem idag kände jag att jag inte orkade längre. Allt är bara skit. Men så klev jag ut ur duschen och då tittade solen in genom fönstret. Jag tänkte att allt kanske inte var så dålig iaf. Men så slocknade solen.
Tillbaka till ruta ett och jag hoppas på att fredagen blir en aning bättre. Trots att jag troligtvis kommer att missa två träningar som jag hade sett fram emot.
Men jag försöker att hålla humöret uppe!  
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0