Tidsfördriv.



Jag har kommit på att när jag inte har något att göra, då bakar jag muffins. Det är så lätt och gott! Inte för att jag äter upp alla, men ändå. Muffins är typ en av de godaste fikasakerna.
Dom här muffinsarna gjorde jag åt min käre bror, han kom hem igår och frågade om jag hade bakat. Jag sa att kladdkakorna var till matchen och då blev han ledsen, så nu har jag gjort muffins till honom. Haha! Hoppas han gillar dom. Min bror har ett läskigt luktsinne för fika och godis. Sitter han uppe vid datorn och vi tar fram typ bullar eller något, så kommer han springandes. Scary.
Aja, ikväll är det träning så jag ska väl bara äta mellis och så.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0