Sommarshopping.

Idag har jag och mamma varit och shoppat lite sommarkläder och så. Sånt som jag kan ha på midsommar och i kroatien. Det blev två par cykelbyxor, ett halsband, en klänning och en byxdress. Är riktigt nöjd med byxdressen! Har velat ha en sån länge nu. ^^
Bilder på sakerna jag köpte kommer kanske nån annan dag.
Mormor kom på fika på eftermidagen och jag har typ proppat i mig fika!
5 ballerinakladdkaka, 1 mandelkubb, 1 bulle, 1 minikexchoklad. Jag är mätt... men det va gott!
Mormor stannar till middagen och vi får väl se vad som händer resten av dagen. Inget speciellt tror jag, typ slöa lite eller baka.
Puss&Kram
 Nehe... det går inte att ladda upp någon bild, så ni får vara utan... Aja, det kanske kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0