Sommarlov!

Hejsan hoppsan alla glada, somriga människor!
Nu äntligen har tiden jag väntat på sedan skolstarten förra året! Sommarlovet är äntligen här!
Igår var det skolavslutning och efter det åkte vi tjejor upp på stan och åt. Sedan tog vi lite kort och så. Bilder kommer senare när jag har fått dom. Nån snäll person får skicka dom åt mig. 
 
Idag har jag varit med Emelie, Matilda och Evelina. Vi badade och massa. Sånna sommarkänslor! Vid fem hade jag träning och vi körde bara lite teknik grejor eftersom det är DM-match imorgon.

Nu kommer en liten bild på nåra saker jag beställde på CDON.com:


Två böcker och en Seriebox ^^ wiiie! Om några dagar kommer förhoppningsvis en till bok från Adlibris.com.
Man måste ju ha lite att läsa på sommaren!
Ska snart gå och lägga mig. Är lite småtrött faktiskt.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0