Längtan.



Snart så, snart så! SNART!
Imorgon är det avslutning och sen är det sommalov! Det börjar sätta sig nu, imorgon! SNART!
Hoho! Jag är såååå glad!
Idag har vi typ bara tittat på skräckfilm och brännboll sen fick vi sluta. Chill!
Men gud vilken åska det var igår. Vi satt och tittade på fotboll och hör typ muller hela tiden, sen helt plötsligt så brakar det till så att jag trodde att huset skulle ramla ihop. Det tog ca en tiondels sekund innan jag skrek:
STÄNG AV TEVEN FÖR I HELVETE!
Jag hatar åska när den är så nära, och stackars vovvis var helt förstörd. Och idag är han magsjuk den stackaren!
Uschuschusch, men imorgon blir allt bra för då går vi på sommarlov!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0