Kristi himmelsfärdsdag



Hejsan hoppsan!
De senaste dagarna har jag haft fullt upp med en konsert i tisdags och två igår. Dessutom har jag spelat fotboll och massa annat. Nu har äntligen min Iphone kommit igång också, så nu kan jag knappa på den ^^
Idag hade vi match mot Eker och vi förlorade tyvärr, men min pappa va så snäll och köpte jordgubbar för att muntra upp mig, så då åt vi det till en liten mellis. Efter det så duschade jag och sen åkte vi och köpte en kebabtallrik och en kebabrulle. Första gången pappsen äter pizzeriakebab. Men han gillade det ^^ haha!
Nu ska jag väl ta och lägga in kontakter på min telefon och ladda ner Angry Birds, det är ju ett måste!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0