Att gråta sanna tårar är bättre än att skratta falskt.



Shorts-Rut m.fl
Skor-Din Sko

Lite saker som jag har köpt på sista tiden. Skorna köpte jag idag och dom ska jag ha på mig på skolavslutningen tänkte jag ^^
Igår var jag hos Kajsa på förmiddagen och solade. På eftermiddagen solade jag lite mer och sen tränade jag i värmen. Men vi var bara sju stycken så träningen blev lite lätt. På kvällen åt jag och pappa sallad och sen tittade vi på fotboll och åt choklad.
Idag så städade vi huset och sedan efter lunchen så åkte vi ut till naturenshus och gick på promenad. Sen köpte vi glass, gott!
Efter det så åkte vi ut till Marieberg för pappa behövde köpa ett par tröjor, så då följde jag med och köpte skorna. Galet fint väder ute, helt underbart! Men nu ska jag nog ta en kall dusch för jag är så varm haha!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0