Tillbaka till Sverige

Hejsansvejsan!
Nu är jag tillbaka från några sköna dagar i Kroatien. Sol, bad, god mat, rafting och båttur var bara några av grejorna vi gjorde. Bilderna kommer någon annan dag.
Jag kom hem 3.30 ungefär på tisdagen. Var ganska trött så jag hoppade i sängen direkt. På tisdagen gick man mest runt som en zombie hela dagen och saknade solen. Men jag hann iaf titta på två filmer innan jag gick och la mig igen.
Idag har jag och pappa varit ute och joggat, klarade köttarbacken som jag kallar den (jag vet inte vad den heter). Ganska stolt faktiskt, trodde inte att jag hade bra kondition, men den visade sig vara bättre än jag trott.
På eftermiddagen har jag bara läst lite tidningar och nu ska jag vara lite slö och bara sitta och ta igen alla nyheter som jag missat (bloggar och facebook, kreativa frida här).

Sitter ute på altanen och har det bra. 



Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0