Shoppingtur&fåntrattar.





1Lindex
2Lindex
3Rut m.fl.

Igår kom mina småkusiner på förmiddagen och levde om lite. Sen va jag med ebba och vi åkte till Marieberg och då köpte jag tröjan från rut m.fl. och sen åt vi lite glass och så.
På kvällen åkte jag till mormor och morfar och åt middag och sen tittade vi såklart på fotbollen också.

Idag har jag varit och shoppat med mamma. Köpte tröjorna och provade även världens finaste tunika på indiska. Men den var liiiite för liten och sen hade dom såklart inte någon storklek kvar...
Efter maten åkte vi och hämtade Kasperhunden hos veterinären. Han har kastrerats eftersom han tappade så mycket hår. Så nu är stackaren alldeles groggy och får ha sådär fånig tratt. Han vet knappt ut eller in och är helt slut. Snart vinglar han väl in i något.
Nu sitter jag och lyssnar på Lykke Li, rekomenderas att lyssnas på. 
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0