The darkness comes at dawn


(En mycket seriös bild på mej och Kajsa)

Hejsan
Dagen började med fotboll i skolan. Och det gick inge bra.
 1-har sämsta konditionen
 2-har absolut zero muskler (speciellt i armarna)
 3-fick ont i knäna (beror dels på att jag inte har några muskler där heller)
 4-julmaten sitter i ännu
Dagen fortsatte med bl.a matte och franska. Efter lunch fick jag beskedet att min högtalare som jag byggt faktiskt fungerade.
Skolan slutde efter det och då gick jag hem och åt lite (lunchen var bläig) sen åkte jag till gitarren och spelade lite.
Tummen upp för det!
Imorgon blir det Ebba (För hon ska inte göra läxor)
Tummen till den också!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0