Running away from the night, running away from the light


(Jag vet, jag har lagt ut bilden förut, men har bildbrist)

Dagen har varit sisådär. Började med att jag drömde en hemsk dröm inatt. Så därför kunde jag inte sova så mycket som jag egentligen behöver. 
I skolan fick jag huvudvärk innan so-provet. Men det gick ändå, tror jag kommer få ganska bra iaf. På franskan ökade huvudvärken och på matten så höll jag på att somna för att det var så jobbigt. Men jag ligger före, så det var okej att jag inte räknade de sista minuterna av lektionen. 
 Efter skolan så gick jag hem och åt lite (bl.a huvudvärkstabletter). Sen gjorde jag klart svenskan, är ganska glad, för jag gjorde först en kladd, skrev klart den som den skulle vara på en papper, och sen skrev jag rent den i svenska häftet.
Imorgon är det ännu en skoldag. Och sen är det fredag igen. Och sen, äntligen, äntligen helg. 

Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0