I wish that I was looking into your eyes


(Ego bild på mej)

Hejpåer
Skolan började med nått... och sen hade vi typ engelska tror jag. Efter lunch hade vi bild, äntligen! Älskar bild! Vi började med att göra ett collageporträtt elr nått. Jag, Sofia och Johanna gör hattmakaren från Alice i underlandet (asså Johnny Depp, kärlek till honom).
Efter bilden stack jag och Sofia med bussen ner till träningen. Den var ganska rolig den här gången (har en stark misstanke om vad det här som förstör).
Imorgon kommer den fruktade onsdagen.
♥Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: ebba

så fin alvarligt ge mig ditt utseende!<3

2011-01-26 @ 18:10:38
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0