Du



Idag trodde jag att det var måndag, men nej, det var det inte.
Det var AllaRetarFridaTillVansinne-dagen!
Först så upptäckte jag att jag är kortare än Adde, som råkade vara ett huvud kortare än jag i sjuan.
Sen så började alla säga det äckligaste ordet i hela världen! Bara för att jag och ingen annan tycker att det är äckligt.
Krämig!
Blää! Ryser bara jag tänker på det!
Sedan forsatte jag (roligt nog) kallas kortis (men han är faktiskt bara en centimeter längre än jag!).
Det som lös upp min dag var gitarren och ett avsnitt av The big bang theori! Sitter alltid och fnissar för mig själv när jag ser på det!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: ebba

hahahha, kortis och krämig, hhahahah!<3

2011-02-01 @ 19:04:53
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0