2011

Nu är det 2011 om nån har missat det.

Gårdagen var riktigt rolig. Jag och Emma var bäst när vi spelade ''Med andra ord''.
Vid tolvslaget var vi ute och tittade på lite fyverkerier och delade ut nyårskramar.
Jag gick och la mig vid 3 nån gång och läste lite i min nya bok Evermore. Läste ett kapitell sen somnade jag.
Vaknade på riktigt vid 11 och va sur för jag drömde världens bästa dröm.
Jag spelade fotboll med Wayne Rooney och vi hade värsta passningsspelet och jag sprang som en tok men blev aldrig trött. Sen sa han att jag fick vara med i hans lag som han skulle träna.

Sen gick jag upp och åt frukost och tittade på tv och lite sånt. Idag ska jag nog inte göra nått. Bara sitta och ta det lungt.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0