Vad tycker jag om livet?

Fick faktiskt en kommentar! :D Happy!

Okej, vad tycker jag om livet?
Det suger...
Nej, jag skoja bara.
Jag tycker att jag egentligen har ett ganska bra liv. Jag har familj och vänner som jag älskar. Jag har en stöttande stor släkt, och jag har tak över huvudet och mat på bordet. Egentligen är det mer än bra om man tittar på Barnen I Afrika (BTW, hatar det uttrycket när jag är arg, grrr...)
Såklart finns det ju vissa stunder med saknad, sorg och ännu mer saknad. Men jag försöker att inte tänka för mycket. 
Men livet är ju faktiskt något som man måste vara rädd om. 
Men mitt liv...
Jag tror och jag hoppas att jag kommer att lyckas med mitt. Just nu är det bra, men man vet ju inte vad som kommer att hända.
På en skala från 1-10 är nog mitt liv någonstans mellan 8-9. Om man tänker på hur andra har det. Helt perfekt kan det ju inte vara och det är det inte heller. Men jag har egentligen nästan allt jag kan önska mig. 
Framförallt har jag min kärlek till de som står mig nära och det är det som gör mig lycklig. Att se andra bli glada när man gör något för dem, det lyser ofta upp om min tillvaro är mörk. Jag kan inte se någon som jag bryr mig om vara ensam eller ledsen. Det är hemskt när man inte kan göra något åt det.
Jag hoppas att jag skrev något bra nu, och inte bara massa babbel med fel innebörd. 

Puss&Kram

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0