Ont i tån och sommarlängtan


(Jag kom precis på hur underbart det skulle vara att gå runt i shorts och linne, gud va jag vill ha sommar!)

Igår var det ju cup i Degerfors. En rolig dag med ett underbart lag. 
Efter den näst sista matchen upptäckte jag en mysig blodblåsa på tån, så jag tejpade. 
När det var ca fem sekunder kvar i sista matchen, känner jag hur hela blåsan spricker. 
AJ!
Men idag skulle jag ju på trängen, och det var ju som det var med det. En fånig blåsa och jag kan inte gå som normalt folk... det kändes jättefånigt att smsa tränaren och skriva:

Hej, jag har en blodblåsa på tån så jag kan inte vara med på träningen.

Hur fånigt är inte det?!
Aja jag får trösta mig med Vampire dairies och lite musik (det bästa sättet att deppa på) ^¤^

Puss&Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0