Nu vill jag inte höra mer klagomål!

Jag har fått klagomål från vissa personer (ebba).
Vissa personer (ebba) tycker att jag ska uppdatera mer.
Och vissa personer (ebba) kan ju ta och äta upp det nu.
För en viss person (eb...nej, jag) slänger ut en bild på vad jag gör nu, så att vissa personer (ebba) kan få nått att titta på.

Pluggar franska



Och lyssnar på lite musik:

Animal-Neon Trees
Man Down-Rihanna
Waiting Outside The Lines-Greyson Chance    (Okej, jag har lyssnat för mycket på den, så den är inte bra längre)
California King Bed-Rihanna
Man Must Dance-Johnossi
Dead End-Johnossi
Nananananananananananananananananana (...Aa ni fattar)-My Chemical Romance
Sing-My Chemical Romance
Yeah x3-Chris Brown

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: ebba

aså fida du måste uppdatera, haha, bra frida fotsätt såhär nu!

2011-02-02 @ 17:51:14
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0