Jobbigaste dagen på länge (ja, det är onsdag)



Idag var det onsdag (martyrdagen) men det var bara det att den här onsdagen var mycket värre än den brukar vara. 
Jag snubblade iväg från franskan till matten. Allvarligt, jag orkade knappt stå på benen. Jag var deprimerad!
Jag till Stefan:
Seriöööst! Ta mig härifrån!!!
Men han är ju som han är och skrattar bara åt mig. Men jag överlevde och sa åt Kajsa att fånga mig om jag svimmade på vägen hem. 
Men jag kom hem utan svimmningar och åt en lastbil med mellis. Efter det satt jag en stund framför teven tills Kajsa ringde och frågade om jag ville komma över. Så vi satt framför datorn och tittade på vårat gamla liv 
(Fakta: Vårat liv gick ut på att se en serie på teve, vi bestämde till och med gitarr tid efter den! Helt sjukt, men det styrde våra liv!)
 

Jag har inte haft så mycket att skriva och så jag kom på en liten idé. Ni/Du/Ingen kan få ''önska'' något som jag ska skriva om. Vad som helst. T.ex. Jag kan skriva om vem jag är, vad jag gillar, vad som helst! Inga begränsningar!
(Det blir pinsamt om ingen skriver så snälla...)

Puss&Kram  

Kommentarer
Postat av: ebba

okje, frida du kan skriva om vad du tycker om livet :P

2011-02-10 @ 16:46:40
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0