I pretend it's not real



Dagen var väldigt bra. Vi hade So, engelska och bild. På bilden blev vi klara med hattmakaren. Den blev faktiskt väldigt bra!
Vi fick sluta tidigare från bilden och det var två timmar kvar tills fotbollen, så jag, alicia, sofia och johanna tog oss upp till stan och åt lite på McDonald's. Bra innan en träning! Haha!
Sen tog vi bussen till Ekängen och bytte om. Jag var trött och lade mig på golvet i omklädningsrummet med jackan som madrass och luvan över mig. 
Och gissa vad jag gör!
Jag somnar! 
Haha!
Träningen gick ganska bra (kanske tack vare min lilla tupplur där på golvet) och efter åkte jag hem och tog det bara lugnt.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0