Helgen


(Hittade en bild på Lady Gaga som jag tyckte va lite sådär coolig)

Helgen har varit bra, förutom att jag är förkyld som bara den.
På fredagen var det fest hos Emelie. Vi åt tacos och tårta och så kollade vi på en skräckfilm som var lite konstig. Och sen dansade vi ju såklart också ^o^
Och sen får man ju inte glömma att bror min fyllde 17. Grattis till dig! (BTW jag hade namnsdag också)
På lördagen åkte jag och emma och hennes föräldrar till Linköping för att titta på genrepet till melodifestivalen.
Eric Saade var lika söt i verkligheten som han är på TV. Haha!
Sen gick vi ju in på Cloetta och köpte godis ;)
På kvällen kom jag hem och åt lite och så. Och idag har jag inte gjort något. Ingen träning eftersom jag är så förkyld, men nu ska jag nog titta på Vampire Dairies, det har äntligen börjat igen! Wiie!

Puss&Kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0