Grattis till alla som nu fyller år idag



Jag tänker tyvärr inte lägga ut en bild på mig idag. Inget smink, blöt i håret och mina ''vackra'' glasögon på mig eftersom jag har lite ont i huvudet.
Men skulle inte tro att jag tar bilder på mig idag.
Så därför lägger jag ut en bild på robert pattinson (Nej jag är inte besatt av honom, men han är väldigt fiiin).
Den här bilden ligger i min fina mapp på datorn som jag har döpt till Snygga Killar.
Haha ^^ där kan man kolla om man har tråkigt.

Okej, seröst nu.
Idag vaknade jag och insåg att min hund behövde en promenad nu på förmiddagen (nej, det berodde absolut inte på att mor min hade ritat en teckning med en kissande hund som låg på bordet, jag lovar...).
Iaf så gick jag ut då, med musik och ett ton kläder på mig, men det var inte så farligt kallt. Bara om näsan.
Snart kommer mamma hem och jag funderar på att ta en fika med henne, skulle först baka något, men orkade inte.
Aja, Puss då!

P.S. Eftersom det är typ hundra personer som fyller år idag, så skriver jag ner ett litet grattis till er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0