Gammal musik&Muffinsbak


(Bedårande vacker Haha! Nej jag skoja bara)

Hejsan hoppsan!
Idag känner jag mig på flummhumör. Fast jag har tyvärr ingen att flumma med. Men, jaja!
Vaknade någon gång vid nio idag och gick upp för att ta min dagliga frukost, fil och flingor (Intresseklubben antecknar).
Hoho!
Efter frukosten tittade jag lite på tv och sen hade jag tråkigt så då bakade jag muffins. Vanilj med hackad choklad i. Dom ser inte så goda ut, men dom var det! ^^
Nu är det bara det att mamma inte kommer hem förens vid 8 ikväll och pappa är någonstans i skåne. I malmö faktiskt om jag tänker efter. Och bror min ska ju vara i Sälen hela veckan. Så ingen förbannad liten människa kan ju smaka på dom! 
Men jag har ju min farliga vakthund här hemma (som just nu ligger och snarkar i sin korg) så jag slipper att vara ensam.
Just nu sitter jag och lyssnar på gammal musik på Spotify. Det fungerar ju det med. Det finns ett par gamla godingar!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0